Frakt og levering

Levering:
Charmis AS pakker og sender ut varer alle virkedager. I ferier og rundt høytider vil det kunne være begrenset utsending av varer.

Jeg gir deg selvfølgelig beskjed om det skulle oppstå noe som gjør at varene dine blir forsinket. Det samme gjelder ved utsolgte varer.
Du vil få en ordrebekreftelse på e-post fra meg når jeg har behandlet bestillingen din. Varene blir sendt når jeg har mottatt betaling og du får nok en e-post som bekrefter at varene er sendt. Denne e-posten inneholder også en sporingslenke slik at du kan følge pakkens gang og se når forventet levering er.

Frakt:
Fast frakt i Norge: Pakke i postkassen kr 69,-, Pose på døren kr 96,-, Pakke til hentested kr 186,-. . Fraktfritt ved kjøp over 800,-
Egne priser gjelder for Norden og Europa og må beregnes ved hvert enkelt kjøp.
Jeg har lager på Nærbø og der kan du hente varer, etter avtale, helt gratis!
Betaling:
Betaling skjer gjennom Nets, via Vipps eller via bankoverføring for de som foretrekker det. Jeg gjør oppmerksom på at ordren ikke blir pakket før pengene er på vei inn på Charmis sin konto, om du velger direkte bankoverføring.
Angrerett og retur:
Om du ønsker å returnere varene dine kan du selvsagt gjøre det. Du har 14 dagers angrefrist ved kjøp på www.charmis.no
Charmis AS er opptatt av miljøet og jeg legger derfor ikke med angrerettskjema i pakken. Du finner angrerettskjema HER slik at du laste ned og sende tilbake til meg. Slik sparer vi papir og trær til gode for jorda vår.
Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen, og kan kun benyttes hvis varen leveres tilbake i samme stand som du fikk den. Når du benytter deg av angreretten må du fylle ut vedlagt angrerettskjema, og legge sammen med varen du vil returnere. Det du betalte for varen vil bli tilbakeført innen 14 dager etter at vi har mottatt varen i retur. Varene skal være ubrukte og i samme stand og mengde som ved kjøp. Merkelapper skal henge på, samt være pakket i originalemballasje. Fjernet emballasje kan i noen tilfeller bety at varens salgsverdi forringes, og dermed kan ikke angreretten benyttes. Når angreretten benyttes skal du selv betale returporto. Jeg anbefaler alltid å sende returpakken som pakkepost slik at den kan spores. Brevpost sendes på kundens ansvar. Vennligst bemerk at jeg ikke mottar pakker som er sendt i oppkrav.
Om du ønsker å returnere varen for å bytte den i noe annet, dekker du selv porto. Salgsvarer kan ikke returneres eller byttes.
Om jeg leverer feil eller det er feil eller mangler på varene du mottar gjør du følgende:
Send en mail til: team@charmis.local Jeg ber om at du sender meg en beskjed med en gang du oppdager en mangel. Jeg trenger kundenummer, ordrenummer og artikkelnummer på den varen du mangler eller hva som er skadet i pakken din. 
Feilleveringer vil bli rettet opp umiddelbart. Hvis varen er skadet under transport hjelper jeg til med retur og erstatning av varen
Jeg tar forbehold om feil priser, prisendringer og at varer kan være utsolgt eller at lageret ikke stemmer, ettersom feil kan skje.
Last ned angrerettskjema her: angrerettskjema